BOLI sme v prešovskom Retro burgri: Po relácii Na nože na TOTO neboli pripravení, FOTO
Originálne priestory v netypicky ladenom štýle, chutná ponuka jedál a zvedavosť. Takto dopadla návšteva redakcie Prešov24 v známom podniku.

„Dúfali sme, že nám Martin pomôže s rozbehnutím reštaurácie a sme radi, že účinkovanie v šou Na nože splnilo naše očakávania. Reštaurácia aktuálne prosperuje a tešíme sa z vysokej návštevnosti,“ potvrdili.
Hľadajú kuchára
Zaujímalo nás, či už u nich v kuchyni pôsobí nový kuchár.
„V kuchyni sme momentálne iba my dvaja, každý deň vstávame o piatej ráno, aby sme urobili nákup, všetko pripravili a makáme do záverečnej. Personál do reštaurácie naďalej hľadáme, chýbajú nám pomocné sily, čašníci a, v neposlednom rade, kuchár. Ideálne by bolo, ak by zamestnanci pracovali na dve zmeny, aby sme sa mohli venovať naplno vedeniu podniku,“ hodnotia aktuálnu situáciu.
V čase našej návštevy Retro burgra sme sa hostí pýtali na čas doručenia objednávky na stôl.
Nezastavili sa
Povedali nám, že na ňu čakali aj hodinu a pol. Ako teda Dávid a Eva hodnotia čas donášky objednávok? Je tým dôvodom najmä vysoká návštevnosť?
„Mrzí nás, keď nastala takáto situácia. Dlhšie čakanie na jedlo momentálne spôsobuje to, že sme v kuchyni zatiaľ dvaja. Nie sme fastfood a pri každej jednej objednávke sa snažíme udržať kvalitu prípravy jedál. Veríme, že po prijatí novej posily do kuchyne a na rajón sa to utrasie. Po odvysielaní našej epizódy v televízii sme sa v podstate nezastavili, no každý deň sa snažíme robiť maximum pre to, aby od nás zákazníci odchádzali spokojní a radi sa k nám vracali,“ doplnili pre Prešov24 majitelia.
