NEVHODNÉ správanie pracovníčky mobilného operátora: Prešovčanovi dávala ZVLÁŠTNE otázky
V jednej z prešovských pobočiek známeho mobilného operátora došlo nedávno k nevhodnému správaniu pracovníčky.
![Ilustračný obrázok k článku NEVHODNÉ správanie pracovníčky mobilného operátora: Prešovčanovi dávala ZVLÁŠTNE otázky](https://staticcdn.sk/images/photoarchive/sized/700/2024/05/28/muz-mobil-telefon.jpeg)
Náš čitateľ sa nám do redakcie ozval s nevšedným príbehom. Jedna z pracovníčok mobilného operátora v Prešove sa dopustila minimálne zvláštneho, ak nie neprofesionálneho správania.
Zvláštne otázky
O čo vlastne išlo? Pred pár dňami sa v Prešove odohrala nevhodná komunikácia pracovníčky smerom ku zákazníkovi.
Podľa našich informácií mu dávala po príchode na pobočku zvláštne otázky.
„Pýtala sa ma, či bolo nutné, aby som prišiel osobne. A či naozaj potrebujem produkt, ktorý som si kupoval. Nerozumel som, čo to malo znamenať,“ uviedol náš zdroj. Zákazník si myslí, že dôvod týchto otázok bola predošlá SMS komunikácia, ktorá mala viesť k ich stretnutiu mimo práce. To sa však neuskutočnilo.
Pokračovanie článku o nevšednom príbehu nájdete na 2. strane!