Zmeny po núdzovom stave: Predlžujú sa stránkové hodiny v klientskom centre a v podateľni
Klientske centrum, matričný úrad, kancelária sociálneho poradenstva a podateľňa na Mestskom úrade v Prešove predlžujú stránkové hodiny pre verejnosť.

K zmenám mesto pristupuje v súvislosti s ukončením núdzového stavu na Slovensku. Podrobnosti uviedol hovorca mesta Prešov Vladimír Tomek.
Kedy bude k dispozícii
„Klientske centrum na Jarkovej ulici bude od 15. júna pre občanov k dispozícii v pondelok, utorok, štvrtok v čase od 8.00 do 15.00 h, v stredu od 8.00 hod. do 16.30 hod. a v piatok od 8.00 hod. do 14.00 hod.,“ vysvetlil hovorca.
V rovnakom režime funguje aj matrika, kancelária sociálneho poradenstva a podateľňa na Hlavnej 73. Klientov vybavia priamo v priestoroch klientskeho centra, pričom do budovy bude môcť súčasne vstúpiť len obmedzený počet ľudí.
Hodiny hlavnej pokladnice
Hovorca pripomína, že od 18. mája sú predĺžené aj otváracie hodiny hlavnej pokladnice Mestského úradu v Prešove. Otvorená je každý pracovný deň, od pondelka do štvrtka od 8.00 hod. do 14.00 hod.
„Mesto vyzýva všetkých obyvateľov, aby dôkladne zvážili každú platbu v hotovosti na mestskom úrade a uprednostnili úhradu prevodom cez internetbanking,“ doplnil Tomek.
Radnica dodáva, že vstup do klientskeho centra, matričného úradu alebo podateľne bude umožnený len osobám, ktoré si chránia tvár rúškom. Zároveň odporúča všetkým klientom, aby si pri vstupe vydezinfikovali ruky alebo použili ochranné rukavice.
A v obrazoch nájdete aj zábery na vynovenú knižnicu v Kapušanoch pri Prešove.
Sledujte nás aj na Facebooku a Instagrame a nenechajte si ujsť ďalší zaujímavý obsah z domova i zo sveta.
Je to tu opäť: Prebieha sčítanie obyvateľov, prešovská radnica prízvukuje povinnosti
Rodičia s tým môžu rátať: Prešovské materské školy budú k dispozícii aj počas prázdnin
Hl. foto: ilustračné