Problémový automat na MHD lístky v Prešove? Cestujúcej vydal len JEDEN, hoci platila za DVA
Cestujúca sa v Prešove posťažovala na nepríjemnosť a nás zaujímalo, ako to prešovský dopravca v takom prípade rieši.
Na prešovskej MHD zastávke totiž na Trojici už druhýkrát kupovala lístok bezkontaktne, zaplatila za dva, no vyšiel jej len jeden.
„Nejde mi tak o to euro, ako o princíp. Ak by som zaplatila lístky za 5 eur a vyjde mi jeden, kam sa mám obrátiť? Euro k euru a o pár dní to budem mať v cene jedného obeda,“ uviedla na sociálnej sieti Veronika.
Od šialenstva proti Ukrajine sú to 3 roky: Prešovčania vyjadria podporu, príde aj Vašáryová
V Prešove VÝDATNE nasnežilo, no Mestský podnik služieb tvrdí: Nádielka nás NEPREKVAPILA!
Hovorca Dopravného podniku mesta Prešov DPMP Vladimír Tomek uviedol, že v tomto prípade platby za cestovné lístky išlo o jednorazový technický problém.
Technický problém
Ten sa pri nasledujúcich platbách zrealizovaných v danom automate neopakoval. Zákazníčka si však do piatka 21. februára 2025 reklamáciu neuplatnila. V prípade ak chce platbu reklamovať, môže kontaktovať DPMP a.s. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme," konkretizoval pre Prešov24.sk Tomek.
Vo všeobecnosti podľa jeho slov platí, že ak má zákazník pri kúpe cestovného lístka prostredníctvom automatu problém s platbou, prípadne nastane porucha zariadenia, alebo mu je nesprávne vydaný cestovný lístok, mal by bezodkladne túto udalosť nahlásiť na naše servisné oddelenie, prípadne dispečing.
Sú napojené na dohľad
DPMP následne v čo najkratšom možnom čase zabezpečí výjazd servisného technika priamo na miesto.
Poruchu automatu je možné oznámiť v čase od 6:00 hod. do 18:00 hod. na telefónnom čísle, ktoré je uvedené priamo na automate.
„Všetky naše automaty sú napojené na dátový dohľad, ktorý v prípade poruchy automaticky pošle našim pracovníkom hlásenie o probléme formou SMS, aby mohli situáciu okamžite riešiť. Aj v takomto prípade je však dôležité, aby nás zákazník o vzniknutej situácii bezodkladne informoval formou niektorej z vyššie uvedených možností, nakoľko s odstupom času môže byť riešenie reklamácie zložitejšie,“ dodal hovorca.
ilustračné foto