Riaditeľ nemocnice Béreš o novej recepcii: Ako jej zriadenie pocíti pacient? FOTO
Nemocnica v Humennom predstavila novú recepciu. Pozrite si ju fotkách. Riaditeľ nemocnice o tom, ako jej zriadenie pocítia pacienti.

Nemocnica Svet zdravia Humenné predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Projekt si vyžiadal celkovú investíciu v hodnote takmer 15 tisíc eur.
Podľa slov hovorcu siete nemocníc Svet zdravia Tomáša Kráľa rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. „Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch od 7.00 do 15.30 hod. poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe. Takisto pomôžu pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií,“ uviedol Kráľ s tým, že na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby.
Riaditeľ nemocnice o novej recepcii
„Do nemocnice často prichádzajú pacienti s obavami o svoje zdravie a život. Zriadenie recepcie vnímame ako ďalší ústretový krok k pacientovi, ktorému poskytneme asistenciu, nasmerujeme ho v neznámom prostredí a dáme mu pocit, že sa o neho niekto postará od vstupu do nemocničných dverí,“ vysvetlil Marián Béreš, riaditeľ humenskej nemocnice.
Služby poskytované recepciou v kocke
- Poskytnutie všeobecných informácií o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách
- Poskytovanie informácií o nadštandardných službách, cenách, liečebnom režime, strave a o diétach
- Platby za výkony a za nadštandardné služby
- Prvotná evidencia sťažností a podnetov
- Manažovanie prednostného riešenia akútnych stavov (neodkladná starostlivosť)
- Riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária)
- Informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia
- Prezentácia a ponuka zdravotného poistenia v zdravotnej poisťovni Dôvera
- Straty a nálezy
- Flexibilná pomoc pri riešení ostatných podnetov pacientov a návštevníkov
- V budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie
