Košík vám nákup doručí pred dvere aj v Prešove! NÁVOD, ako ušetriť a vyhnúť sa čakaniu
Prešovčania majú novú možnosť objednať si nákup potravín z domova. Online nákup sme cez Košík.sk vyskúšali aj my a ponúkame vám návod, ako na to.
Online obchod s potravinami Košík.sk sa krátko po vstupe na slovenský trh rozbehol vo všetkých avizovaných regiónoch.
Už aj Prešovčania tak majú možnosť objednať si nákup priamo pred dvere.
Prvé doručenie zdarma
Výhodou je, že všetci zákazníci majú dopravu za doručenie prvého nákupu zadarmo. Táto možnosť plynie aj počas nasledujúcich 30 dní.
My sme si takisto vyskúšali, aké to je objednať si nákup cez Košík. Dobrou správou je, že kuriéri nákup doručujú sedem dní v týždni od 7:00 ráno až do 22:00 večer.
Nákup vynesie kuriér
Preto nebol problém si nákup objednať v piatok večer, či 1. novembra, keď bol Sviatok všetkých svätých.
Ďalšou výhodou je, že kuriér vám nákup vynesie k dverám. Dá sa u neho platiť aj kartou, to je potrebné vopred zaškrtnúť pred jeho príchodom.
A ako to celé funguje? Po zaregistrovaní vyplníte svoje kontaktné údaje, aby sa s vami kuriér vedel spojiť telefonicky alebo informovať vás SMS správou o stave a doručení objednávky, prípadne o meškaní. Po prihlásení môžete začať nakupovať.
Do košíka si postupne pridáte to, čo doma potrebujete, alebo na čo máte chuť. Pridanou hodnotou je, že sa vyhnete dlhému čakaniu v rade pri pokladni v iných supermarketoch. A ešte máte čas si všetko prezerať z pohodlia domova.
Web Košíka je prehľadný, rýchly a pri každom produkte máte možnosť dozvedieť sa o ňom viac. Či je k dispozícii, akú má cenu a tiež detaily o zložení.
Môže prísť o 30 minút skôr
My sme si z ponuky tisícok produktov vybrali kuracie krídla, viaceré druhy ovocia, mlieko, balené vody, maslo, olej, vajíčka, zeleninu, zemiaky, mydlo, niečo sladké či šumivé magnézium.
Potešila nás možnosť ušetriť, ak si vyberieme viac kusov niektorého z produktov, ktorý to ponúka. Vtedy totiž automaticky získate vyššiu zľavu. Dá sa to cez dôležitú sekciu MultiKUP, kde nájdete tisíce produktov s množstevnou zľavou.
Napríklad pri jednom balení Zipser šunky by sme za jeden kus zaplatili 2,89 eur. Pri dvoch je to už 2,49 za kus a pri troch baleniach dokonca 2,29 eur.
Viac za menej
My sme si vzali tri kusy. Takto sme postupovali aj pri iných položkách, kde nám to vyhovovalo. Lacnejšie sme tak kúpili aj tvaroh (dva kusy za 1,25 eur za kus namiesto 1,39 eur za kus) či 3 tresky za 1,29 eur namiesto jedného kusu za 1,59 eur.
Košík ponúka tiež prvotriedne mäso z veľkoobchodu Metro a čerstvé ryby, ktoré sú k dispozícii pre zákazníkov už od 48 hodín po výlove.
Na webe nájdete aj záložku Akcie, so zvýraznením dátumom jej konca a tiež možnosť vybrať si z produktov v sekcii Zachráň ma.
To znamená, že si môžete vybrať aj zľavnený produkt s blížiacim sa končiacim dátumom spotreby, ktorý je takisto hneď pri produkte zobrazený. Aj vďaka tomu tak môžete ušetriť ďalšie eurá.
Skvelou možnosťou je tiež svoj obľúbený produkt označiť fialovým srdiečkom, aby ste ho mali na očiach aj nabudúce a nemuseli znova hľadať.
Sledujete polohu kuriéra
Po zoradení všetkých položiek sme si všetko ešte raz skontrolovali a vybrali si online platbu kartou. Zaškrtli sme tiež možnosť, že kuriér nám nákup môže doručiť aj o 30 minút skôr, ak bude mať náskok.
Pred nami bolo v čase nášho doručenia tovaru 5 zákazníkov, počet sa postupne znižoval.
Čas doručenia sme si vybrali od 19.00 hod. do 20.00 hod., no kuriér to stihol dokonca v predstihu.
V šiestich taškách nám priviezol nákup skôr, ako bolo avizované. Kuriér nás o tom informoval telefonicky, prišla nám aj SMS. Tá pripomína dodanie v časovom rozmedzí a ponúka kliknutie na link, kde môžeme sledovať polohu kuriéra s nákupom.
Dá sa doobjednať
Ovocie a zelenina boli čerstvé a aj ďalšie položky boli doručené bez poškodení.
K nákupu sme dostali ešte voucher, ktorý nám na ďalšie tri nákupy poskytne vždy 5 eur v kreditoch.
Ak ste už napríklad odoslali objednávku a zistili ste, že vám niečo chýba, máte možnosť aj doobjednávky. Čas doplniť produkty do existujúcej objednávky je niekoľko minút po odoslaní.
Čo ak by prišlo k poškodeniu
Cena za dopravu je pri nákupe nad 50 eur vždy zdarma. Mimochodom, niekedy sa môže stať, že aj majster tesár sa utne a na Košíku preto poškodený tovar viete reklamovať za pár minút a peniaze vám budú vrátené vo forme kreditov na ďalší nákup.
Vtedy treba využiť online reklamáciu, teda prejsť do prehľadu objednávok v zákazníckom profile a pri danom produkte kliknúť na tlačidlo „Reklamovať“.
Ak však bolo všetko v poriadku, nie je problém si nákup vyložiť a začať vychutnávať. S Košíkom je to rýchlejšie a jednoduchšie, ako doteraz.