Ľubomír Hudačko Správy

Ak vás v našom meste čakajú vybavovačky, pozor na zmenu: Toto je novinka z Prešova...

Pracovisko na Mestskom úrade, ktoré sme poznali ako Kanceláriu prvého kontaktu už nesie po zmene organizačnej štruktúry nový názov. Denne sa tam vybaví v priemere 250 klientov a ročne vykoná viac ako 100 000 základných úkonov. Ako ho teraz hľadať?

Ilustračný obrázok k článku Ak vás v našom meste čakajú vybavovačky, pozor na zmenu: Toto je novinka z Prešova...
Zdroj: Dnes24.sk

Odpovede na to, kde si vybavíme duplikáty matričných dokladov, kde sa nahlási trvalý pobyt, alebo kde sa dá osvedčiť podpis či ďalšie komplexné informácie, nájdu Prešovčania v priestoroch prízemia Jarkovej ulice 26 s novým názvom a to Klientske centrum.

Pracovisko s viacerými úsekmi

„Ročne sa tu vykoná v priemere 57 000 úkonov spojených s osvedčovaním. Nájsť tu klient môže aj Úsek prvého kontaktu s občanom – front office, ktorého náplňou je reagovať na jeho požiadavky. Tiež aj Úsek volieb, referenda a sčítania obyvateľov domov a bytov, kde sa zabezpečujú činnosti súvisiace s organizáciou a prípravou všetkých druhov volieb,“ priblížila informácie hovorkyňa prešovskej radnice Veronika Kmetóny Gazdová.

V prípade Oddelenia klientskeho centra je pracovisko rozdelené ešte na viacero úsekov, a síce Úsek ohlasovne a evidencie pobytu občanov SR, Úsek evidencie stavieb súpisnými číslami a orientačnými číslami či Úsek osvedčovania listín a podpisov na listinách.

Cez live chat komunikovali tisícky klientov

„Okrem tohto, každý týždeň zamestnanec klientskeho centra v rámci pracovnej doby komunikuje s občanmi cez live chat na webovej stránke mesta. Za rok a pol od zavedenia služby využilo túto formu poskytovania informácií vyše 4 000 klientov,“ dodala hovorkyňa.

O rok pribudne aj služba IOM – Integrované obslužné miesto. Tu si vybavíme výpis z Obchodného registra, výpis/odpis z Registra trestov, výpis z listu vlastníctva, overenie originality elektronického čipu Osvedčenia o evidencii vozidla, ktoré sme si mohli vybaviť doposiaľ len na prokuratúre, katastri, polícii a pošte. V priestoroch prízemia Jarkovej ulice 26 popri oddelení klientskeho centra pracuje aj oddelenie matričného úradu v rámci preneseného výkonu štátnej moci.

Klientske centrum poskytuje svoje služby občanom v úradných hodinách:

  • Pondelok: 8.00 – 16.00
  • Utorok: 8.00 – 16.00
  • Streda: 8.00 – 17.00
  • Štvrtok: 8.00 – 16.00
  • Piatok: 8.00 – 15.00

Čítajte tiež:

Uzávierka na Bajkalskej si vyžiada úpravy v doprave: Všetky dôležité info o zmenách v MHD v jednej kocke

Kde si v Prešove po novom budeme vybavovať pas či občiansky? Oddelenie dokladov sa sťahuje!

foto: ilustračné

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM