Ak vás v našom meste čakajú vybavovačky, pozor na zmenu: Toto je novinka z Prešova...
Pracovisko na Mestskom úrade, ktoré sme poznali ako Kanceláriu prvého kontaktu už nesie po zmene organizačnej štruktúry nový názov. Denne sa tam vybaví v priemere 250 klientov a ročne vykoná viac ako 100 000 základných úkonov. Ako ho teraz hľadať?
Odpovede na to, kde si vybavíme duplikáty matričných dokladov, kde sa nahlási trvalý pobyt, alebo kde sa dá osvedčiť podpis či ďalšie komplexné informácie, nájdu Prešovčania v priestoroch prízemia Jarkovej ulice 26 s novým názvom a to Klientske centrum.
Pracovisko s viacerými úsekmi
„Ročne sa tu vykoná v priemere 57 000 úkonov spojených s osvedčovaním. Nájsť tu klient môže aj Úsek prvého kontaktu s občanom – front office, ktorého náplňou je reagovať na jeho požiadavky. Tiež aj Úsek volieb, referenda a sčítania obyvateľov domov a bytov, kde sa zabezpečujú činnosti súvisiace s organizáciou a prípravou všetkých druhov volieb,“ priblížila informácie hovorkyňa prešovskej radnice Veronika Kmetóny Gazdová.
V prípade Oddelenia klientskeho centra je pracovisko rozdelené ešte na viacero úsekov, a síce Úsek ohlasovne a evidencie pobytu občanov SR, Úsek evidencie stavieb súpisnými číslami a orientačnými číslami či Úsek osvedčovania listín a podpisov na listinách.
Cez live chat komunikovali tisícky klientov
„Okrem tohto, každý týždeň zamestnanec klientskeho centra v rámci pracovnej doby komunikuje s občanmi cez live chat na webovej stránke mesta. Za rok a pol od zavedenia služby využilo túto formu poskytovania informácií vyše 4 000 klientov,“ dodala hovorkyňa.
O rok pribudne aj služba IOM – Integrované obslužné miesto. Tu si vybavíme výpis z Obchodného registra, výpis/odpis z Registra trestov, výpis z listu vlastníctva, overenie originality elektronického čipu Osvedčenia o evidencii vozidla, ktoré sme si mohli vybaviť doposiaľ len na prokuratúre, katastri, polícii a pošte. V priestoroch prízemia Jarkovej ulice 26 popri oddelení klientskeho centra pracuje aj oddelenie matričného úradu v rámci preneseného výkonu štátnej moci.
Klientske centrum poskytuje svoje služby občanom v úradných hodinách:
- Pondelok: 8.00 – 16.00
- Utorok: 8.00 – 16.00
- Streda: 8.00 – 17.00
- Štvrtok: 8.00 – 16.00
- Piatok: 8.00 – 15.00
Čítajte tiež:
Kde si v Prešove po novom budeme vybavovať pas či občiansky? Oddelenie dokladov sa sťahuje!
foto: ilustračné